Prosty restart IQOS pomoże w większości przypadków, gdy czerwona dioda LED miga lub IQOS nie ładuje się prawidłowo. Przed wykonaniem resetu upewnij się, że grzejnik jest prawidłowo osadzony w ładowarce, że styki nie są brudne lub że do ładowarki nie dostał się żaden brud. W przypadku IQOS 3 DUO zwykle wystarczy obrócić grzejnik w ładowarce, aby podłączyć styki magnetyczne.
Instrukcje dotyczą resetowania IQOS 3 DUO, w przypadku starszego modelu 2.4 otwórz następujący link:
Jak zresetować IQOS 2.4+, naciskając przycisk zasilania i Bluetooth
Jak zresetować IQOS 3, DUO
Reset dotyczy najnowszych modeli IQOS 3, DUO i IQOS Multi.
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk na ładowarce przez 10 sekund. Przytrzymaj przycisk rozgrzewania na urządzeniu Multi.
- Wszystkie światła IQOS zgasną jeden po drugim.
- Zwolnij przycisk, wskaźniki zaświecą się.
- Po zwolnieniu przycisku s wszystkie diody LED zapalają się stopniowo i migają.
Jeśli zresetowanie nie rozwiązało Twoich problemów, pozostaje tylko reklamacja (Jak ubiegać się o IQOS), zadzwoń do Centrum obsługi klienta, aby uzyskać kod reklamacji.